niedziela, 3 maja 2015

Mój decoupage

Techniką decoupage zainteresowałam się za sprawą studiowania EPiW, dzięki zajęciom z plastyki, na których wykonywaliśmy różne cudeńka. M.in. właśnie decoupage. Co prawda niezbyt profesjonalny, gdyż zamiast markowych lakierów i klejów używaliśmy tylko kleju Magic i lakieru do paznokci, co nie nadaje się niestety na takie twory z prawdziwego zdarzenia. Mój domowy decoupage różnież daleki jest jak na razie od mega profesjonalnych wyrobów, jednak w prostocie siła i przy odrobinie wyobraźni powstają mi całkiem ładne rzeczy :)


Jak na ten przykład wiosenna skarbonka, zrobiona z drewna :) Jaka jest, każdy może przekonać się z zamieszczonych fotografii, nie będę wiec zbytnio wdawać się w szczegółowy opis. ;)



Obok wiosennej skarbonki powstała także kwiecista doniczka, również zrobiona z drewna, ozdobiona zaś przeze mnie kwieciem kolorowym. Zapraszam do oglądania. 





Obie prace przygotowane są na prezent dla rodziny. Ozdobiona skarbonka jest świetnym pomysłem na prezent dla małej dziewczynki, mający także wartość edukacyjną - spotkanie z pieniądzem, przeliczanie, zbieranie, oszczędzanie. Doniczka świetnie sprawdzi się jako ozdoba w mało pstrokatym otoczeniu, z uwagi na jej bogactwo kolorów. 

Jako że wakacje zbliżają się wielkimi krokami, myślę, że takich prac będzie powstawało więcej i więcej, ku mojej radości i uciesze ;)


Pozdrawiam,
Mart ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz