poniedziałek, 7 września 2015

Sutasz

Witam Was ciepło, w te ostatnio dość chłodne dni :) Dziś chcę zaprezentować coś z innej beczki, a mianowicie mój ostatni twór biżuteryjny. Jest to dodatek do sukienki na wesele, nad którym myślałam baaardzo długo... Ale myślenie się opłaciło - powstała kolejna unikalna i jedyna w swoim rodzaju bransoletka :) 

Jest to dodatek wielofunkcyjny, tak to nazwijmy :) Pasuje zarówno na specjalne okazje, takie jak chociażby ślub, jak i jako efektowna ozdoba na co dzień.

Co tu dużo mówić - patrzcie sami :)



Bazę stanowią 3 kryształki Swarovskiego, Dwa Drop Swe-On w dwóch odcieniach oraz Rivoli Chaton w najciemniejszym odcieniu. Ozdobione zostały licznymi koralikami Preciosa w różnych kolorach. Sznurki w odcieniach bieli i błękitu. Bransoletka oczywiście została podszyta od spodu filcem, oraz obowiązkowo zaimpregnowana. 

A na modelu wygląda taaak...: 


Przetestowałam ją na sobie (a jestem wymagającą nosicielką, która ma wyjątkową trudność w kontaktach z delikatnymi rzeczami :p hihi) i spisała się. Jest wygodna i ładnie układa się na ręce. ...Nosicielką... jak to brzmi. ;)


W b&w też wygląda nieźle :)


Pati nie mogła od niej oderwać wzroku :p 

Wreszcie miałam okazję sfotografować swoje twory na modelu, a to oznacza, że następny post będzie prezentacją innego kompleciku :) 




Podobną bransoletkę mogę wykonać na zamówienie. Jeśli wpadła Ci w oko, zapraszam do mailowego kontaktu ;)


Pozdrawiam,
Mart.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz